1
Ви нічого не дивилися

Ви можете почати свій вибір з каталогу товарів або скористатися пошуком, якщо шукаєте щось конкретне.

Список бажань порожній

Додайте товари в обране натискаючи на серце в каталозі та картці товару.

ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

Графік роботи

Графік роботи

Пн-Пт:  з 9:00 до 20:00
Сб-Нд:  з 9:00 до 18:00
ru
Меню
Мова
ru
ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

Список бажань порожній

Додайте товари в обране натискаючи на серце в каталозі та картці товару.

Ви нічого не дивилися

Ви можете почати свій вибір з каталогу товарів або скористатися пошуком, якщо шукаєте щось конкретне.

Часті питання

Гарантія

Звідки у вас товари ?

Усі товари надходять до нас від партнерів що працюють по нашій програмі Trade-In - програма обміну що дозволяє використати власні гаджети як частину оплати за нову покупку.
На сьогодні наші партнери  :
Vodafone
Comfy
Samsung 
KTC
Rozetka
TTT
Кібернетики
iOn | Apple Premium Reseller
Nimpha 
i-Store | Apple Premium Reseller
Фокстрот 

Чому я маю обрати покупку в Breezy ?

Покупка пристрою з рук - це завжди кіт у мішку. Обираючи Breezy ви отримуєте гарантії безпеки ваших коштів. Ми несемо гарантійні зобов'язання протягом терміну який вказано індивідуально на кожний товар. Наша мета - надати переваги нової техніки : надійність, актуальність, гарантію та сервіс при цьому за доступними цінами.
Ми єдині, хто дає можливість повернути б/у протягом 14 днів, швидко і без пояснень причини.

Чи була техніка в ремонті ? Чи усе в ній оригінальне ?

Уся техніка перед тим як потрапити у продаж проходить діагностику в сервісному центрі Breezy більше ніж по 55 пунктах. Якщо раніше був ремонт - це означає що він виконаний якісно і пристрій має заключення сервісного центру -  сертифікат діагностки про 100% працездатність.
Саме тому у вас є гарантія від нашого магазину 

Як довго діє гарантія?

Точний гарантійний термін вказано в інформації на сторінці товару.

Програма лояльності

Чи можу я перевести в готівку бонусні бали?

Ні, бонусні бали не підлягають переведенню в готівку. Розрахуватися ними можна лише за покупки у магазинах Breezy.

Чи можу я передати мої бонусні бали іншому користувачеві?

Ні, бонусні бали передавати не можна.

Чому мені не нарахували бонусні бали?

Бонуси можуть бути відсутні тому що ще не минуло 15 днів з моменту покупки.

Чому я не можу скористатися балами?

Можливо,ще не минуло 15 днів з моменту покупки.

Чи можу я використати бонуси при розрахунку в офлайн-магазинах?

Так, ти можеш розрахуватись балами, назвавши продавцю номер телефону, на який зареєстрований твій обліковий запис.

Протягом якого терміну я можу скористатися бонусними балами?

Термін дії бонусних балів – 180 днів з моменту нарахування.

На які товари я можу витратити бонусні бали?

Бонусними балами ти можеш сплатити до 99% вартості будь-яких товарів в магазинах Breezy.

Я зробив покупку, коли мені нарахують бонусні бали?

Бонуси нараховуються на 15 день після оплати.

Як користуватися бонусами при оплаті?

При оформленні замовлення на сайті обери спосіб оплати "Бонусними балами". Під час розрахунку у фізичному магазині для оплати балами можеш назвати номер телефону, вказаний в особистому кабінеті на сайті.

Як отримати бонуси за покупку?

Бонуси нараховуються після здійснення покупки будь-яких товарів в магазинах Breezy, на 15 день після оплати.

Доставка

Чи є у вас кур'єрська доставка ?

На даний момент у нас немає власної кур'єрської служби, проте ми можемо відправити ваше замовлення кур'єром Нова Пошта, за адресою яку ви вкажете.


Чи є у вас розстрочка або кредитування?

Так, доступні наступні програми кредитування :

  • Покупка частинами А-банк
  • Покупка частинами Monobank
  • Покупка частинами та миттєва розсрочка ПриватБанк
  • Кредитування від Slon Credit
  • Кредитування Idea Bank
  • Розстрочка online ПлатиПізніше

Чи є магазини Breezy в інших містах, окрім Києва ?

Ні, наразі точки видачі є тільки у Києві. Якщо ви з іншого міста - ми доставимо ваше замовлення Новою Поштою в найкоротші терміни.

Наложеним платежем відправляєте ?

Так, ми відправляємо накладеним платежем від Нова Пошта без передплат. При замовленні таким способом доставки буде переплата в розмірі 2%+20 гривень від суми посилки за послуги з переказу коштів.

Передплата потрібна ?

Ні, ми відправляємо замовлення без будь-яких передплат. Проте при повній попередній оплаті замовлення - доставка здійснюється безкоштовно.

Я оформив замовлення. Коли я отримаю гаджет ?

Відправка замовлень відбувається лише по буднях з понеділка по п'ятницю, замовлення оформлені до 16:00 відправляються в той же день. Доставка по Києву займає 1-2 робочих дні та 2-3 робочих дні по Україні

Повернення та обмін

Від кого надається гарантія на гаджети ?

Гарантію надає сервісний центр Breezy.

Що буде якщо техніка мені не підійде?

У вас є 14 днів на перевірку пристрою. Протягом цього терміну ви можете повернути за нього гроші, якщо стан пристрою і комплектації не змінилося з моменту отримання. Після закінчення цього терміну починають діяти умови гарантійного обслуговування.

Що робити, якщо виникла проблема з придбаним пристроєм?

Зв'яжіться зі службою підтримки Breezy в робочий час по телефону на сторінці Контакти або через месенджери. Ми допоможемо вам з її оперативним рішенням.