1
Ви нічого не дивилися

Ви можете почати свій вибір з каталогу товарів або скористатися пошуком, якщо шукаєте щось конкретне.

Список бажань порожній

Додайте товари в обране натискаючи на серце в каталозі та картці товару.

ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

Графік роботи

Графік роботи

Пн-Пт:  з 9:00 до 20:00
Сб-Нд:  з 9:00 до 18:00
ru
Меню
Мова
ru
ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

Список бажань порожній

Додайте товари в обране натискаючи на серце в каталозі та картці товару.

Ви нічого не дивилися

Ви можете почати свій вибір з каталогу товарів або скористатися пошуком, якщо шукаєте щось конкретне.

Графік роботи

Пн-Пт:&nbsp; з 9:00 до 20:00 <br>Сб-Нд: &nbspз 9:00 до 18:00

Гарантія

  • Ми надаємо гарантію на пристрої до 12 місяців
  • Гарантійний термін вказано на кожному пристрої на нашому сайті. Він залежить від стану товару. 

Стан пристроюГарантійний термін
Ідеальний(A+)12 місяців
Відмінний (A)12 місяців
Гарний (B)12 місяців
Прийнятний (C)6 місяців

Що робити, якщо виявили недолік  пристрою?


  • Зателефонувати нам і продиктувати серійний номер або IMEI пристрою
  • Ми надішлемо вас до авторизованого сервісу
Винятки із гарантії

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на дефекти, спричинені використанням продукції не відповідно до правил експлуатації.

2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на дефекти або передбачувані дефекти, спричинені використанням Продукції спільно або у поєднанні з будь-якими виробами, приладдям, яке не виробляється та не постачається Виробником, або використанням Продукції не за призначенням.

3. Гарантійні зобов'язання не поширюються на дефект, спричинений дією непереборної сили, нещасними випадками, навмисними або необережними діями (бездіяльністю) Споживача або третіх осіб.

4. Налаштування виробу, порядок якого викладено у Посібнику користувача, не стосується гарантійного обслуговування. Налаштування виробу здійснюється за рахунок власника.

5. Breezy не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках:

— якщо Продукцію (приладдя, комплектуючі Продукції) було розкрито (порушено збереження пломб), змінено або відремонтовано іншою особою, крім авторизованого сервісного центру, якщо її відремонтовано з використанням несанкціонованих запасних частин;

- якщо серійний номер, дата виробництва, найменування моделі на корпусі Продукції були якимось чином видалені, стерті, пошкоджені, змінені чи нерозбірливі;

- якщо Продукція, призначена для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувалася для здійснення підприємницької діяльності, а також для інших цілей, що не відповідають її прямому призначенню;

- у разі порушення правил та умов експлуатації, встановлення Продукції, викладених в інструкції з експлуатації.

6. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі недоліки:

- механічні пошкодження, що виникли після передачі Продукції Споживачу, включаючи, зокрема, дефекти, заподіяні гострими предметами, згинанням, стисненням, падінням тощо;

— пошкодження, спричинені невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж, потужності радіосигналу, в тому числі через особливості рельєфу та інші подібні зовнішні фактори, підключення до виробу інших невідповідних або несправних зовнішніх пристроїв;

- ушкодження, спричинені впливом вологи, вогкості, екстремальних температурних умов або умов навколишнього середовища (або у разі різкої зміни таких умов), корозії, окиснення;

- Попадання їжі або рідини; ушкодження, спричинені впливом хімікатів, тварин, комах та продуктів їх життєдіяльності

- Якщо дефект (недолік) виник внаслідок природного зношування при експлуатації виробу. При цьому під природним зносом розуміються наслідки експлуатації виробу, що спричинили погіршення їх технічного стану, зміну фізичних властивостей матеріалів використаних при виготовленні, а також зовнішній вигляд виробу через тривале використання даного виробу.

— якщо пошкодження викликані використанням нестандартних (неоригінальних) та (або) неякісних (ушкоджених) аксесуарів, запасних частин, носіїв інформації різних типів, включаючи, але не обмежуючись, карти пам'яті.

7. Налаштування та встановлення (складання, підключення тощо) Продукції, описані в документації, що додається до неї, можуть бути виконані як самим Споживачем, так і фахівцями авторизованих сервісних центрів відповідного профілю та фірм-продавців (на платній основі). Ви не можете скористатися послугами інших фахівців, які мають відповідну кваліфікацію для проведення подібних робіт, крім фахівців авторизованого центру.

8. Виробник не несе відповідальності за можливу шкоду, прямо чи опосередковано нанесену Продукцією, людям, свійським тваринам, майну у разі, якщо це сталося внаслідок недотримання правил та умов експлуатації, встановлення Продукції; умисних чи необережних дій (бездіяльностей) Споживача чи третіх осіб, дії непереборної сили.

Breezy має право вносити зміни до цих умов гарантійного обслуговування шляхом розміщення нової редакції на офіційних ресурсах компанії. Обов'язок самостійного ознайомлення з актуальною редакцією гарантійних умов лежить користувачеві.

Відповіді на запитання: Гарантія

Як довго діє гарантія?

Точний гарантійний термін вказано в інформації на сторінці товару.

Чи була техніка в ремонті ? Чи усе в ній оригінальне ?

Уся техніка перед тим як потрапити у продаж проходить діагностику в сервісному центрі Breezy більше ніж по 55 пунктах. Якщо раніше був ремонт - це означає що він виконаний якісно і пристрій має заключення сервісного центру -  сертифікат діагностки про 100% працездатність.
Саме тому у вас є гарантія від нашого магазину 

Звідки у вас товари ?

Усі товари надходять до нас від партнерів що працюють по нашій програмі Trade-In - програма обміну що дозволяє використати власні гаджети як частину оплати за нову покупку.
На сьогодні наші партнери  :
Vodafone
Comfy
Samsung 
KTC
Rozetka
TTT
Кібернетики
iOn | Apple Premium Reseller
Nimpha 
i-Store | Apple Premium Reseller
Фокстрот 

Чому я маю обрати покупку в Breezy ?

Покупка пристрою з рук - це завжди кіт у мішку. Обираючи Breezy ви отримуєте гарантії безпеки ваших коштів. Ми несемо гарантійні зобов'язання протягом терміну який вказано індивідуально на кожний товар. Наша мета - надати переваги нової техніки : надійність, актуальність, гарантію та сервіс при цьому за доступними цінами.
Ми єдині, хто дає можливість повернути б/у протягом 14 днів, швидко і без пояснень причини.