1
Ви нічого не дивилися

Ви можете почати свій вибір з каталогу товарів або скористатися пошуком, якщо шукаєте щось конкретне.

Список бажань порожній

Додайте товари в обране натискаючи на серце в каталозі та картці товару.

ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

Графік роботи

Графік роботи

Пн-Пт:  з 9:00 до 20:00
Сб-Нд:  з 9:00 до 18:00
ru
Меню
Мова
ru
ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

ваш кошик порожній

Перейдіть в каталог, виберіть товар, що вас цікавить, і натисніть на іконку кошика.

Список бажань порожній

Додайте товари в обране натискаючи на серце в каталозі та картці товару.

Ви нічого не дивилися

Ви можете почати свій вибір з каталогу товарів або скористатися пошуком, якщо шукаєте щось конкретне.

Обмін та повернення

Ви можете повернути або обміняти пристрій якщо:

  • З моменту отримання пристрою не пройшло 14 календарних днів
  • Всі пломби не порушені (на кожному пристрої встановлена пломба)
  • Стан пристрою, комплектація і упаковка не змінилися з моменту покупки

Наступний крок - це підібрати на сайті заміну і зробити замовлення. При узгодженні замовлення повідомити менеджеру магазину, про те що гаджет вибрали на заміну і оператор підкаже наступні дії.

Відповіді на запитання: Обмін та повернення

Що робити, якщо виникла проблема з придбаним пристроєм?

Зв'яжіться зі службою підтримки Breezy в робочий час по телефону на сторінці Контакти або через месенджери. Ми допоможемо вам з її оперативним рішенням.

Що буде якщо техніка мені не підійде?

У вас є 14 днів на перевірку пристрою. Протягом цього терміну ви можете повернути за нього гроші, якщо стан пристрою і комплектації не змінилося з моменту отримання. Після закінчення цього терміну починають діяти умови гарантійного обслуговування.

Від кого надається гарантія на гаджети ?

Гарантію надає сервісний центр Breezy.